Idégrundlag

Flintholms idé

FGT producerer information og pålidelige data på B2B-markedet – såvel lokalt, regionalt som globalt.

 
Vi indhenter markedsinformationer til vore kunder med native phoners og gennemtestede systemer, der sikrer kunderne optimale resultater. FGT´s kunder stiller høje krav til os om præcis viden om de markeder, hvori kunderne opererer og hvortil, de målretter deres salg. Data, leads og informationer indhenter vi primært via telefoni og internet.

Strategisk grundlag for FGT

Det globale marked kræver helt nye værktøjer for virksomheder, der vil overleve i en global konkurrencesituation. Behovet for virkeligt målrettede salgsaktiviteter, er langt større end nogensinde tidligere. Ikke mindst indenfor FGT´s område, B2B-markedet.

I dag og i de kommende år vil der være betydeligt fokus på en række nøgleområder, herunder:

Markant øget globalisering og samtidig fokus på det lokale.

Større behov for individuel behandling og service i en mere upersonlig verden.

Kundernes forventninger til resultater, serviceniveau og pris vil stige.

Den personlige, individuelle dialog bliver et konkurrenceparameter i B2B-markedet.

Markant større konkurrence indenfor alle FGT´s målgrupper.

Derfor markant større behov for pålidelige markedsinformationer og leadgenerering.

Stigende efterspørgsel på centraliseret, lokal, regional og global dataindsamling.

Behov for de kulturelle og sproglige kompetencer FGT udbyder globalt.

FGT Business Research A/S | CVR: 28 28 56 39 | Søren Frichs Vej 40C, DK-8230 Åbyhøj  | Tlf.: +45 70 20 70 27
   Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Soliditets kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Soliditets database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.